obrazky v EPS formate

Tomas Brixi brixi at hunter.math.muni.cz
Mon Feb 17 17:19:55 CET 1997

Ivan Kohutek wrote:

> Zdravim,
> pri praci s (bitmapovymi) obrazkami som si zvykol pouzivat tento sposob :

Kdyz pouzivam obrazky z CorelDRAW! ( 3.0CZ ), tak zvolim rovnou export
to eps. Z duvodu, ktery jsem dale nezkoumal, je treba zvolit moznost,
aby do eps souboru nebyly ukladany zadne dalsi informace tj. bez preview
apod., protoze pak dvips vytvori nejaky divny ps soubor a dojde k chybe
pri inicializaci ghostscriptu (asi ta sama jak pisete).

--