bigcspop.mf

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Feb 12 09:21:00 CET 1997

On Tue, 11 Feb 1997, Peter Bandzuch wrote:

> Dobry den.
>   Pri prezerani knihy p.Olsaka (tbn.dvi) som narazil na problem
> chybajuceho suboru bigcspop.mf.
>   Po marnom patrani na ftp.muni.cz aj math.feld.cvut.cz prosim
> o pomoc pri jeho lokalizacii, poprip. o jeho zaslanie.
>             Dakujem.
>                  Peter Bandzuch

Neuvedomil jsem si, ze pouzity font cspex10 je v soucasne dobe povazovan
za "obsolete" a v archivech zmizel. Pridal jsem tedy do /pub/olsak/tbn/
soubor bbold.zip, ve kterem jsou vsechny mf-zdroje pro "nestandardni fonty"
bbold a cspex. Tento bbold.zip je rovnez k videni napriklad na

ftp://ftp.cstug.cz/pub/local/cstub/olsak/tbn/

protoze tam zatim nebyla odzrcadlena nova verze adresare olsak/tbn/ a ve
stare verzi tohoto adresare jsem uvedeny soubor bbold.zip mel.

Petr Olsak