Chyba v ovladacoch dvi?

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 5 12:45:13 CET 1997

> Jak proste, mily Watsone!
>
>                 S pozdravom
>                             Riso Balogh

Aj ked mne je to uz fuk, vyskusal som to s tym znakom %. No pre istotu to
teraz ide na druhu stranu! Mozno mu nieco chyba este. Ja neviem, nemam
ziadny manual. S tym programkem je to OK. Mne to nie je neprakticke, lebo
prekodovavam graficky format, takze mi je jedno, ci tam este pridam jednu
premennu alebo nie. Uznam ale, ze pisat tak priamo prikazy je velmi zle.

Zdravi
          ladislav Bitto
          geoflabi at savba.sk