big MetaPost?

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Tue Feb 4 10:44:06 CET 1997

> Muzete mi sdelit, o ktery obrazek slo? A jakou verzi MetaPostu pouzivate?

  Je to druhy obrazek z toho clanku, jsou na nem ctyri ukazky prace
s polarnimi souradnicemi (stranku vam z hlavy nereknu, protoze mam
zpravodaj doma), pokud si dobre vzpominam, je to znak 34. Soubor
mgraphbase.mf jsem upravil tak, ze funkce, ktere mely neco vyteckovat
(paradiscshade, polardiscshade, ...) jsem nahradil vyplnenim sedou
barvou (jinak to preteklo na nich) a specfill jsem nahradil necim jako

def specfill (fcni, fcnii) =
  save vt, vtt;
  vt := nullpicture; vtt := nullpicture;
  addto vt contour fcni;         % pripadne nejaka barva
  addto vt contour fcnii;        % pripadne nejaka barva
  addto vtt contour fcni withcolor background;
  clip vtt to fcnii;
  addto vt also vtt;
  vt
enddef;

Zkolabuje to prave na te treti ukazce, kde se pouziva specfill.
MetaPost mam z muni, myslim ze
/pub/tex/CTAN/graphics/metapost/metapost.tar.gz
Prekladal jsem ho pomoci web2c verze 6.1 (linux ELF, gcc 2.7.2.1).

                                                      Michal Kubecek