Dva dotazy - dodatek

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu Feb 27 21:14:46 CET 1997

Sam jsem napsal:

>Uplne snadno, pouzitim:
>
>  \mathcode`,="002C
>  Potom se $3,14$ vysazi bez mezery za carkou.

Jeste jsem chtel pripomenout, ze je obecne samozrejme mozne
libovolnemu znaku na vstupu priradit libovolny znak na vystupu.
Lze tedy napr. carce priradit tecku (\mathcode`,="002E) nebo naopak
tecce carku (\mathcode`.="002C), proste muzeme libovolne kouzlit.

Druhy z obou prikladu muze byt velmi uzitecny v pripade, ze mame jiz
hotovy zdrojak obsahujici matematiku se spoustou cisel s desetinnymi
teckami a chceme to presazet po cesku. Nemusime tedy ve zdrojovem
textu provadet nahrady vsech tecek za carky, ale staci jen jednou
zmenit kod.

Antonin Strejc

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6