TeXbook naruby - kalkulace

Tomas Hala (tel. 42-5-45132053) THALA at pef.vszbr.cz
Wed Feb 12 13:42:01 CET 1997

Vazeni pratele,

zasilam do konference kalkulaci na titul TeXbook naruby, jak
jsem nedavno slibil. Jedna se kalkulaci vyrobnich nakladu.

             Pocet vytisku    Cena za kus bez DPH vcetne DPH
                 1000                     104,60      110,--
                  750                     121,--      127,--
                  500                     145,60      153,--
                  250                     228,--      240,--

Ceny u 1000, 750 a 500 vytisku jsou zaruceny, u nakladu 250 ks
se jedna o kvalifikovany odhad. Je pochopitelne mozno vyrobit
jakykoliv naklad mezi tim, podle poctu okamzitych zajemcu a podle
odhadu CSTUG do budoucna.

Je zajistena vysoce kvalitni lepena vazba, ktera se nerozpadne.
Tuto technologii pouzivam od te doby, co se mi rozpadl LaTeX
pro zacatecniky. Byla jiz pouzita na dvou titulech (424 s. A5,
380 s. B5) a dosud skutecne drzi.

Pripadnou expedici dle dodaneho seznamu odberatelu jsem schopen
zajistit bez naroku na odmenu (pouze za uhradu skutecneho
postovneho).

Tomas Hala