Vzory pro deleni slov v cizich jazycich

Vaclav Studeny studeny at ipm.cz
Tue Feb 4 13:21:20 CET 1997

        Cetl jsem si popis k programu maketfm a v nem jsem narazil na seznam
souboru se vzory pro deleni slov v ruznych jazycich jako ve spanelstine,
katalanstine, francouzstine,. . . . Ani nevite, jak jsem zesmutnel z toho,
ze je  nemam. Porad sazim nejake spanelske diplomove prace, nemecke seznamy
literatury, uryvky z francouzske prozy,. . . a vzdy musim zakazat deleni a
pak to vypada nevalne. Nevite, kde by se daly najit, tedy nyni predevsim ten
s p a n e l s k y?

        A nevite take nekdo,  zda vzory pro deleni anglickych slov, ktere
jsou v distribuci csTeXu z lonskehoi roku  jsou podle pravidel britskych ci
americkych. Osobne nepovazuji tak uplne americtinu za jazyk, uz britska
anglictina je nepekny hybryd jazyku. . .