big MetaPost?

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Feb 3 17:50:08 CET 1997

Tak jsem si zacal hrat s MetaPostem a zjistil jsem, ze jsem to mel
udelat uz davno. Bohuzel pomerne rychle jsem narazil na problem
s malou kapacitou (main memory = 60000), ackoli obrazek nebyl zas
az tak strasne rozsahly (byl to obrazek z clanku o systemu mujmfpic
ze Zpravodaje 2/94 - dokonce jsem vyteckovani nahradil vyplnenim
sedou barvou). Protoze Metafont ma tuto hodnotu 200000, chtel jsem
si prekompilovat MetaPost s vetsi hodnotou.
  V souboru mp.ch jsem zvetsil hodnotu max_halfword na 262144
a hodnoty mem_top a mem_max na 200000 jako jsem to videl v 'mf.ch'.
Bohuzel preklad pak sice projde s asi peti warningy, ale zhavaruje
preklad plain.mp na plain.mem s fatalni chybou (neco takoveho jako
ze se mu neocekavane zmenila hodnota promenne). Typ halfword je
typedefem definovan jako 'long' (32 bitu), takze by to melo bohate
stacit.
  Nezkousel jste si uz nekdo delat vetsi verzi Metapostu nebo nemate
zkusenosti se zdrojaky Metafontu, abyste mi poradili, co jsem prehledl?

                                            Dekuji predem,
                                                    Michal Kubecek