PlainTeX -> HTML

Jan Kybic xkybic at sun.felk.cvut.cz
Fri Dec 19 11:43:09 CET 1997

On Thu, 18 Dec 1997, Michal Kubecek wrote:

> Nedavno (vcera) jsem se dozvedel o tth, ale jeste jsem
> nemel cas se na nej podivat. Je to na
>
> http://venus.pfc.mit.edu/tth/tth.html

Ja jsem se na nej dival, zkousel a funguje dost dobre, na rozdil od
Latex2html umi vkladat do HTML i rovnice (tedy nikoli jako obrazky).
Je ovsem kapku malo konfigurovatelny, a sem tam je tam neco ad hoc.
To ovsem zas tolik nevadi, nebot vzdy lze pouzit \special{html xxx} a
pre/postprocessing. Celkove bych rekl, ze je to (pro me pouziti) ten
nejlepsi konvertor z plainu do HTML, ktery znam.
Par dalsich odkazu mam jeste na
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/bookmarks.html#TeX

J.K.