18.12. 13:57: Petr Mejzlik: LyX

Petr Mejzlik mejzlik at anxur.fi.muni.cz
Tue Dec 16 16:42:50 CET 1997

Cyril Fischer <fischerc at itam.cas.cz> writes:

>O kterou verzi LyXu jde? Kde je mozne ji sehnat?
>Na siti jsem nasel jen odkazy na verzi 0.10.7, ktera je tusim z prosince
>lonskeho roku.
>Existuje nekde v CR mirror?

Prednaska se bude tykat verze 0.12, ktera se objevi v nejblizsich tydnech.
V soucasne dobe je k dispozici predbezna verze 0.12-pre1, ktera se da
najit pod jmenem lyx-0.12.0-pre1.tar.gz na nasledujicich adresach:
ftp://ftp.via.ecp.fr/pub/lyx/devel/0.11,
ftp://la1ad.uio.no/pub/lyx, nebo
http://la1ad.uio.no/~larsbj/lyx.html
Pekne povidani o LyXu je na http://www.lehigh.edu/~dlj0/LyriX.html.

Po verzi pre1 bude nasledovat pre2 a tak dale, dokud nebudou odstraneny
vsechny zname chyby. Nicmene uz pre1 mohu doporucit k instalaci a beznemu
pouzivani. Podrobnejsi informace zejmena o lokalizaci LyXu jsou
v mem clanku, ktery prave vychazi ve Zpravodaji CSTUGu. Jeho aktualizovanou
verzi vystavim na sve domovske strance (http://www.fi.muni.cz/~mejzlik/)
po ctvrtecni prednasce.

Petr Mejzlik
--
Petr Mejzlik
Department of Information Technology
Faculty of Informatics                 Internet: mejzlik at fi.muni.cz
Masaryk University                     FAX : +42-05-4121 2568