Problem s dlhym l

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Mon Dec 15 12:52:01 CET 1997

> Date sent:      Mon, 15 Dec 1997 12:35:11 +0100
> Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
> From:           "Ing. Richard Balogh" <BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk>
> To:             csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Problem s dlhym l

> Dobry den,
>
> pri pisani textov som narazil na jeden problem - ked sa v texte
> vyskytne dlhe l (kl'by), tak dany riadok ma zvacsenu medziriadkovu
> medzeru. Vyzera to dost neobvykle, niekedy skoro ako medziodstavcova.
>
> Rad by som vedel, ci je to naschval a ak nie, tak ako si s tym
> poradit.

> [...]

Zkuste nejnovejsi versi cs-fontu. V te, co jsem dal kdysi do obehu
ja, byla u nekterych akcentovanych pismen s vzsokou horni dotaznici
vyska vetsi nez je obvykly baselineskip v usporne sazbe. Petr Olsak
pred casem deklaroval opravu teto chyby.

Jinak samozrejme pomuze nastaveni parametru
\lineskiplimit na zapornou hodnotu, snad by stacilo -1pt
ale je treba vedet, ze vam to nebude vadit jinde...

Zdravi Karel Horak