TBN v Praze?

Hans GINZEL hans at mail.kolej.mff.cuni.cz
Fri Dec 5 18:25:30 CET 1997

>   Bude mozne ji sehnat v Praze?
>
> 1) pro cleny CSTUGu - neslo by dorucit z Brna do Prahy nejaky balik
>    vytisku pres nekoho v Praze, napr. p. Bileho, p. Ginzela, nebo
Ano, jiz se domlouvam s p. Halou.

> 2) pro ostatni - to je spis otazka na vydavatele: Kam bude
>    v Praze distribuovana?  (doufam, ze bude i v Praze... :-)
Ja si bych chtel zajistit skriptarny MFF UK, CVUT, knihy pro cleny CSTUGu
na MFF, MUAV, FUAV. Dale pocitam samozrejme s Koleji 17.listopadu v
Troji. Pokud se mi ozve jakakoliv kontaktni osoba z jine instituce rad
se domluvim.
Rovnez pro mne neni problem dovezt neco do Liberce, nejlepe asi na
Technickou Universitu.
                                       Hans GINZEL