Problemy s ceskymi distribucemi TeXu (long) + CSTUG ideas

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Tue Dec 2 21:03:29 CET 1997

"Kamil Toman pise:"
: > > Mate-li spravne nainstalovan WWW browser a Acrobat Reader, muzete PDF
: > > prohlizet rovnou. Pokud autor PDF provedl optimalizaci a je-li instalovan
: > > byte server, budete tahat pouze ty stranky, ktere Vas zajimaji. V pripade
: > > potreby si to muzete odnest domu a prohlizet v klidu. Pokud si odnesete
: > > linkovane HTML soubory, pak pravdepodobne budete muset doma udelat nejake
: > > editacni zasahy, nezapomenout na obrazky, apod. Proto mam radeji dokumenty
: > > v PDF.
: >
: > myslim, ze tohle je vec vkusu...bohuzel vetsinou neni na mne, jake programy
: > jsou na danem serveru v poradku naistalovany ...(napr. pod linuxem ve skole
: > nemame primou ctecku pro pdf)...

Pokud nemate malou kvotu, muzete si Linuxovy Reader
stahnout a instalovat sam z
http://www.adobe.com/prodindex/acrobat/readstep.html
Proc jej jcu nepodporuje?

: > > > na WWW ....
: > > >
: > > Pokud vim, bezi LaTeX3 projekt (informace je skoro jiste na WWW) a ma
: > > diskusni list, kam lze posilat pripominky.
: > >
: > > Dalsi projekt je NTS, coz je vyvoj naslednika TeXu. Informace jsou tez na
: > > WWW.
: > >
: > > O jinych vetsich projektech nevim.
: > >
: > > Pokud by nekdo mel zajem, mohu zjistit kontaktni adresy na prislusne tymy
: > > prip. URL s dalsimi informacemi.
: >
: > to jsem prave mel na mysli ...dat takovy aspon maly prehled na WWW (aspon ty
: > URL ;-)

Zpravodaj CSTUG, 3/96 (viz tez http://www.cstug.cz/csfaq/)
Nebo http://www.tug.org/interest.html#projects

Stejne bych doporucil k nahlednuti http://www.cstug.cz, jsou tam dalsi