go TeX

Z. Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Tue Dec 2 18:37:53 CET 1997

On Tue, 2 Dec 1997, Kamil Toman wrote:

> Existuji veci jako music-TeX, TeX pro sachy, existuje tez neco jako go-TeX ?
> (jap. deskova hra)...

Existuji tri baliky: muTeX, musicTeX a musixTeX (dva posledni od tehoz
autora a lisi se podporou pro polyfonni skladby). Jsou na CTAN.

Podporu pro sachy delal urcite Karel Horak a je zrejme na ftp serveru
sdruzeni, zkuste ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/cstug/horak
Mozna je neco i na CTAN, zkuste na WWW serveru sdruzeni hledat chess

O makrech pro go nevim, ale mozna existuji. Zkuste search na nasem WWW
serveru (prave jsem ho zavrel a mam otevrene dva dalsi browsery, ktere
stridave ctu a edituji v nich databazi).

> Dekuji...
> --
> 	   		     Have a nice day (and night)...
>
> 						Kamil Toman
> Don't worry, play Koules... :)
> Are you bored ? Watch BB...
> My homepage ->  http://www.ta.jcu.cz/~toman

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail:wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail:Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

see also http://www.icpf.cas.cs/wagner/
         http://www.cstug.cz/