bibtex - cesky styl

Mario HUBERT hubert at cvt.stuba.sk
Tue Dec 2 15:31:28 CET 1997

-----Original Message-----
From: Hanus Adler <had at pdas.cz>

>Rad bych se (znovu) zeptal, zda nekdo nema styl pro sazeni bibliografie
>podle ceskych zvyklosti. Uz jsem si trochu upravil plain.bst, ale uplne
>mi to nevyhovuje. Asi se pustim do tvorby csplain.bst naostro, ale nerad
>bych delal neco co uz nekde muze byt. Na www.cstug.cz jsem to hledat
>zkousel a nenasel.
>
>Mimochodem, existuje nejaka norma pro bibliografii v ceskych textech?
>Kde bych ji mohl ziskat?

Mam pre sebou normu CSN 01 0197 z roku 1970, ktora hovori o biblografickych
citaciach.  Su tu vymenovane druhy citacii
-jednozvazkove dielo
-periodikum
-clanok v casopise
- + dalsich asi desat
Tiez je tu uvedene ako sa ma co pisat (autor, titul diela ....)
napr. autor (Mrkvicka, Fero., Dielo...)
Cize potreba cs stylu (myslim ze tato norma plati este aj v Cechach)
pre bibtex je. (budem vdacny ak ho niekto spravi).
Zatial robim citacie tak, ze rucne opravujem subor.bbl.

>Dekuji,
>
>Hanus Adler

*    Mario HUBERT
*    Slovak Technical University
*    mailto:hubert at cvtstu.cvt.stuba.sk
*    http://147.175.61.1/home/hubert
*    Fax: ++421 7 397808    Phone: ++421 7 3596532