(and) a (a) v Bibtexu

Hanus Adler had at pdas.cz
Tue Dec 2 13:12:23 CET 1997

On 2 Dec 1997 09:56:05 +0100, Mario HUBERT <hubert at cvt.stuba.sk> wrote:
>Dobry den.
>Rad by som sa dozvedel, ako a ci je mozne v baze pre bibtex pouzit aj and a
>sucasne na oddelenie autorov.
>XXXX and YYYYY .....
>ZZZZ a KKKK ....

Mozne by to asi bylo po zmene daneho bst... ale zda se mi to nevhodne z
hlediska kompatibility bib databazi. Ja mam v bib souborech vsude autory
oddelene pomoci " and " a ve vyslednem textu se samozrejme tiskne v
ceskych dokumentech pouze " a ". Kdyz chci pak stejnou bibliografii
pouzit v anglickem textu, neni to problem.

S pozdravem,

Hanus Adler