Zrcadlove prevraceni stranky

Tomas Davidek davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz
Fri Dec 19 12:45:41 CET 1997

On Mon, 6 May 1996, Petr Sojka wrote:

> "Tomas Mraz wrote:"
> :
> :   Dobry den,
> :
> : potreboval bych zrcadlove prevratit stranku pri tisku na tiskarnu.
> : Pouzivam dvips a mam tam nejake EPS obrazky, takze me napadlo, ze
> : nejjednodussi by to melo byt pomoci postscriptu. Urcite to pujde
> : nejak pomoci souboru, ktery dostane dvips pred zpracovanim vlastniho
> : .dvi (podobne jako existuje barevna separace, nebo orezove znacky.)
> : Ted uz jen sehnat onen soubor - neco jako mirror.lpr.

> [...]

Preji vsem dobry den,
  potreboval bych prevratit v celem PostScriptu stranky. Stahl jsem si
vyse uvedeny mirror.ps a pridal ho na zacatek celeho PS dokumentu. Stalo
se nasledujici :
1. soubor nejde vytisknout na PS tiskarne (tiskarna proste PostScript
nepozna a tiskne to jako obyc text)
2. zobrazeni v Ghostview funguje dobre, ale :
    a) nemam pristup k jednotlivym strankam (to by tak nevadilo)
    b) ani odsud mi nefunguje tisk

Muze mi prosim nekdo poradit, co s tim ?

Predem diky za jakekoli info.

Zdravi a hezke vanoce preje vsem

           Tomas Davidek

 E-mail : davidek at hp01.troja.mff.cuni.cz