Clenstvi

Petr Chocki Kacenka PKAC4610 at barbora.mff.cuni.cz
Thu Dec 18 16:27:07 CET 1997

Dobry den,

    nevim koho se ptat a tak se ptam ted.

    Pripadlo mi jako docela dobry napad pokusit se stat clenem CSTuG.
Nasel jsem si danou www stranku a zacal jsem se pidit po nejakych
informacich (treba cena, jak to udelat ...). Informace jsem nasel jen
castecne, ale stacilo. Nasel jsem formular, vyplnil jsem ho podle
nejlepsi vule a odeslal. Lec po odeslani dat mi system pouze zdelil,
ze "Data byla odeslana." nebo neco velmi podobneho.

    Rikal jsem si, ze mi vic prijde na e-mail, ktery jsem uvedl, ale
taky nic.

    A tedy dotaz je: Jak dlouho mam zhruba cekat, az se nekdo ozve co
a jak? Neni to jenom testovaci formular, jehoz hodnoty se posilaji do
/dev/nul??

    Dekuji

Petr Kacenka