WWW stranky TBN

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Dec 5 14:10:58 CET 1997

Vazeni,

z listu csTeX a od nakladatele jsem se dozvedel, ze kniha TeXbook naruby
jiz spatrila Brnenske svetlo sveta. Jsem tomu velmi rad. Knihu jsem sice
jeste nevidel, ale autorske vytisky by mely byt uz na ceste postou.

Priznam se, ze jsem necekal tak rychlou odezvu nakladatele a tiskarny,
takze jsem na tuto udalost nebyl dosti pripraven. Teprve dnes jsem
aktualizoval sve WWW stranky k TBN a zverejnil PDF variantu textu, ktera
odpovida textu z vydani knihy. Aktualizovane zalezitosti k TBN
najdete na

http://math.feld.cvut.cz/olsak/tbn.html
nebo
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/tbn