Jak tisknout cstugfaq.ps?

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Dec 3 12:41:47 CET 1997

Zdravim TeXisty,

Chtel jsem si vytisknout cstugfaq.ps, ktery jsem stahl prostrednictvim
oficialni WWW stranky CSTUG. Zjistil jsem, ze se jedna o PS file
naformatovany na A5. Normalne tisknu dokumenty A4 do podoby knizecky A5
pomoci utilit psnup a psselect. Jakym zpusobem se da dosahnout toho,
abych zminene stranky z FAQ otocil o devadesat stupnu a naskladal tak,
aby po dvojim pruchodu papiru tiskarnou (tisk z obou stran) vznikla
brozurka formatu A5?

Diky za radu,

Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218