METAPOST pro DOS - mp.pool

Mgr. Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Thu Aug 28 18:28:45 CEST 1997

> Date:          Thu, 28 Aug 1997 10:48:36 +0200
> From:          "Jakub Zlamal" <ZLAMAL at fyzika.fme.vutbr.cz>
> To:            cstex at cs.felk.cvut.cz
> Subject:       METAPOST pro DOS -  mp.pool

> Dobry den,
>    stahnul jsem si z ftp.muni.cz instalaci METAPOSTU, zkousim ji
> rozchodit, ale mp.exe mi hlasi ze nemuze cist soubor mp.pool. V
> adresarich existuje mp.poo. Nemam nejakou neDOSovskou verzi? V cem
> muze byt problem?

Podobnou situaci jsem take zazil. Podle vseho MP nema v nektere
z fazi zpracovani Vaseho .MP souboru nastavenou systemovou
promennou MPLIB, pripadne nekterou z dalsich systemovych promennych
(viz dokumentace). Zkuste zasatrat v archivu konference, najdete tam diskusi
k problematice konfigurace MP. Pokud se nezadari, poslete podrobnejsi
popis problemu.
                                                          Zdravi   L. Dvorak