problemy s GFtoDVI

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Thu Aug 21 13:20:31 CEST 1997

> Dobry den
>
> Neviete mi prosim vas niekto poradit, co je v neporiadku, ked GFtoDVI
> vyhlasuje spravu:
>
> Bad TFM file for title.
>
> Pokusam sa totiz spracovat priklad Io.mf z Knuthovej knihy The
> METAFONTbook str. 31 a nedari sa mi konvertovat io.260 na io.dvi.
> prikaz, ktorym som sa to pokusal vykonat:
>
> gftodvi io.260/ grayfont graylj /
>
> Za odpoved dakujem.
>                     Chalmo

Rekl bych, ze stiznost se tyka spatnych metrik pro font, kterym
gftodvi sazi titulek (to je snad logo mf ve fontu logo10), pripadne
popisky (nemam ted po ruce zadnou literaturu, v niz bych to mohl
overit --- popis je v TeXbooku).

Uspech preje Karel Horak