,,uvozovky`` (Re: AUCTeX a uvozovky)

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Aug 6 16:10:20 CEST 1997

On Wed, 6 Aug 1997, Leo Hadacz wrote:

> A co teda ma delat sekvence \csprimeson?
>
> J. Kuben uvedl, ze kdyz se pouzije \csprimeson, tak jsou `` o.k., nicmene
> pak zas nefunguje derivace v matematickem modu. Bohuzel jsem to nemoh
> vyzkouset, protoze na \csprimeson mi to pise Undefined control sequence.
> Tady je vstup:

\csprimeson jsem jiz radu let nepouzil, takze si to nepamatuji presne.
Tusim ale, ze ``ceske uvozovky'' se pak zapisuji formalne stejne jako
anglicke. Znaky ` i ' jsou aktivni a expanduji se na makro, ktere pak
vlozi korektni ceske uvozovky. Zrejme se v expanzi pouziva nejaky obrat,
ktery v matematice byt nesmi. Pak by se makro muselo upravit tak, ze by se
pridal test \ifmmode a v matematice by expanze probehla jinak.

Doufam, ze me pamet moc neklame a neplacam uplne nesmysly...

                              Zdenek Wagner______/

E-mail                        mailto:wagner at mbox.cesnet.cz

WWW Home Page                 http://www.icpf.cas.cz/wagner/