10,11 a 12pt

Petr Kucera pkucera at hunter.math.muni.cz
Mon Aug 4 10:09:22 CEST 1997

> Mam este jednu otazku,
> potrebujem pouzivat pismo 10pt, 11pt a aj 12pt
> v jednom dokumente. Ako sa da medzi nimi prepinat?

	Mam ten dojem, ze pri 10-ti bodovem pismu v dokumentu je prikaz
\normalsize 10-ti bodovy, \large 11-ti bodovy a \Large 12-ti bodovy, ale tim
si nejsem nyni zcela jist, protoze nemam u sebe zadnou prirucku. Popripade
by se to dalo nadefinovat pomoci prikazu \font\vetsi jmeno_fontu scaled
xxxx.

> Mam este jednu otazku:
> definoval som si tucnu italiku
>
> \newcommand\bfit{\family{cmr}\series{bx}\shape{it}\selectfont}

	Pouzivate-li LaTeX2e, tak tam existuje prikaz \textbf, takze staci
zadat \textbf{\it ???}

> pri pisme 10pt a 12pt mi to nerobilo problemy, ale pri 11pt
> to nevedelo zobrazit.
> Neviete ako by sa dala lepsie definovat tucna italika?
>
> Dakujem.            R.Blasko

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at math.muni.cz        *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *