Problem s expanzi mezi \csname a \endcsname

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Tue Aug 19 13:45:57 CEST 1997

Dobry den!

Narazil jsem na nasledujici problem, ktery se mi nedari vyresit. Pokud by
mi nekdo mohl poradit, budu rad.

Mam pomoci \csname \endcsname definovana makra, ktera jako svoji hodnotu
obsahuji odkazy (mam pouze zpetne odkazy, takze nepotrebuji pomocne
soubory. Dale mam prevodni makro (PM), ktere mi z nazvu souboru vytvari
text, ktery pak v podobe \csname text\endcsname ma tvorit jmeno makra --
to pak chci testovat na definovanost (via \expandafter\ifx na \relax)
a pokud je definovano, vypsat jeho hodnotu. A tady je problem.

PM nemohu nadefinovat via \edef, protoze v nem docasne pracuji s ciselnym
registrem (255), ktere prirazuji jmeno -- na tomto mi \edef konci.

A pokud ho nadefinuji via \def, tak se mi nedari dosahnout toho, aby mi
\ifx spravne rozlisovalo a \expandafter\csname \PM{XYZ}\endcsname vytisko
hodnotu makra (vykonalo ho).

Je muj pozadavek spatny a nemam lokalne pouzivat pojmenovane registry
anebo nekde delam chybu a koncepce reseni je spravna?

Jeste jednou dekuji za kazdou radu.

S pozdravem

Vladimír Solnický

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +420 2 6605/2364, telefax: +420 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, klíče PGP via ,,SEND PGP KEY`` v předmětu dopisu.