hugetex

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Aug 7 09:41:07 CEST 1997

Dobry den,

obcas by sa mi zisiel HugeTeX pod DOS-om.
htex386.exe mi bez problemov subor prelozi, ale nemozem to vidiet na obrazovke
a ani vytlacit to neide. Stiahol som si z Brna najnovsie Matthesove ovladace,
ale aj tie mi hlasia to iste co starsie

              too many point.

S pamatou nie su problemy. Dal som si s parametrom /pt=l a /v=4 vytlacit
vsetky mozne hlasky do suboru a zistil som, ze vzdy mi dojde na 6541 bod.
Potreboval by som tak 15-20000. Logicky je asi jasne, ze by to malo ist, lebo
potom naco mi bude ten dvi subor. Zatial, to obchadzam tak, ze to rozkuskujem,
ale s htex386.exe by to bolo podstatne rychlejsie.

Vie niekto, ci je to mozne zmenit volajakym parametrom?

Dakujem.

                        Ladislav Bitto
                        Geofyzikalny  ustav SAV
                        842 28 Bratislava