csBibTeX

Petr Novotny novotnyp at troja.fjfi.cvut.cz
Thu Apr 24 21:57:54 CEST 1997

Dobry den,

jako pocestitel BibTeXu se ozyvam.

>     Preju dobry den,
>
> rad bych se zeptal na Vase se zkusenosti s instalaci csBibTeXu v
> emTeXu. Soucasna ceska verze, dodavana jiz nekolik let s CsTeXem, ma
> totiz nastavene cesty pro hledani .bst souboru jinak nez verze
> anglicka. Nezda se mi to logicke, protoze obe verze jsou obcas
> potreba a obe se take distribuuji.
>     Konkretne: Cesky csBibTeX hleda .bst podle promenne TEXINPUT
>                anglicky BibTeX podle BSTINPUT
>                .alp soubory hledaji spravne podle ALPINPUT

V tom je trochu bordel, o nemz vim. Situace je takova, ze csBibTeX
byl staven nad 2 nebo 3 roky starou verzi Mattesova BibTeXu. Mattes
nejakou dobu pote zmenil sve knihovny (a tim i nazvy mnoha
promennych). Od te doby se stale pokousim dostat k tomu, abych BibTeX
zrevidoval, a stale to slibuji. Problemem je (samozrejme) cas.
(Pracuji na diplomce, staram se o 4mesicniho syna a jeste se snazim
vydelavat. Je toho v soucasne dobe opravdu hodne.)

Co je potreba udelat:
Od EM dostat aktualni verzi knihoven. (Pred par lety to bylo malinko
obtizne, treba uz to jde jednoduseji.)
Lehce zkontrolovat, zda muj .ch soubor lze aplikovat pres soucasny
Mattesuv .ch soubor.
Zrevidovat muj kod. (Mam par hlaseni o chybach, ale nepodarilo se mi
je v kodu najit - asi spatne koukam.)
Zkompilovat na nejakem dobrem C kompilatoru pro DOS. (Ja jsem se o
DOS prestal pred nejakou dobou zajimat a nemam cas ani dusevni silu,
abych se snazil rozchodit gcc pro DOS a chapal, co je to EMX a RSX.)

Dohromady je to cisteho casu prace na par hodin (roztahana na strasne
dlouho shanenim knihoven a rozfungovavanim kompilatoru).

Vyzyvam timto dobrovolniky, kteri by s uvedenymi problemy mohli
pomoci, at se ozvou na moji adresu. (Pro studenta, ktery trochu
programuje a ma pristup k Inetu, by to mohlo byt docela jednoduche.)
Myslim, ze vetsina CSTeXove verejnosti by tuto obet pro dobrou vec
privitala.

Znovu se omlouvam za sve casove zaneprazdneni, ale podle vseho bude v
nezmenene podobe trvat nejmene do zari.

> V instalaci jsou .alp a .bst soubory umisteny do EMTEX\DATA\CSBIBTEX,
> kam vetsinou TEXINPUT nenastavujeme. Zajimave je, ze v kodu programu
> csBibTeX je promenna BSTINPUT obsazena...
>     Je chyba v mych testech nebo v csBibTeXu?

Viz vyse.

>                                         Zdravi Vit Zyka
>                                         zyka at vision.felk.cvut.cz

*-- Do what thou wilt shall be the whole of the Law.  [A. Crowley] --*
*            Petr Novotny | <novotnyp at troja.fjfi.cvut.cz>            *
*                         |  Prague, The Czech Republic              *
* Nobody's Quarter But Mine...                                       *
*                      http://pascal.fjfi.cvut.cz/~novotnyp          *
*--      Why didn't Rosemary ever take a pill?  [Deep Purple]      --*

ASCII stupid question, get a stupid ANSI...