EPS v TeXu

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Thu Apr 24 18:16:38 CEST 1997

On Thu, 24 Apr 1997, Boleslav Bobcik wrote:

> Hello,
>
> mohl by mi nekdo poradit, ktere prostredky pouzit pro tvorbu EPS, ktery
> je nasledne vkladan do TeXu?
>
> Pouzival jsem EPS exportovane z ruznych programu, ale kazdy takovy
> soubor miva kolem 20--30 KB. Vysledny, z DVI generovany postscript pak
> pekne naroste, a to je vec, ktere bych se chtel co nejvice vyhnout.

Snad jen nejakou kompresi obrazku primo v PS pri ukladani bitmap..

> Pokud znate nejaky program, ktery tedy splnuje nasledujici podminky:
>
>  * vytvoreny EPS ma co nejmensi delku

Pokud si pamatuji, tak tiff2ps umi vytvorit Level I a II.
II je o poznani mensi, ale zase se napr. gs pomaleji nacita.

>  * EPS jde opet timto programem nacist

Eps je PostScript, takze jde 'nacist' pouze interpretem PostScriptu,
tedy napr. gs

>  * Program pracuje na platforme DOS/W16/W32

---
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group
Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
e-mail: secretary at cstug.cz, koala at fi.muni.cz