RTF -> LaTeX

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Apr 24 16:01:16 CEST 1997

> "Radim Benek wrote:"
> : Potreboval bych najit nejaky konvertor RTF -> LaTex. Vim, ze uz to tady
> : byla pred casem nejake odkazy na ftp, ale zapomel jsme je.
> Staci, kdyz si prectete odpoved CSTUG-FAQ c 49 (Zpravodaj CSTUG 3/96)
> nebo v jeho elektronicke verzi na www.cstug.cz
>
> Petr Sojka, CSTUG

Myslim, ze netreba vyvolavat klamne nadeje dlhym zoznamom konvertorov z RTF.
Doteraz sa mi nepodarilo prekonvertovat to texu ani pismeno v cudzich suboroch
prekonvertovanych na mojom Worde 6 do RTF. Kazdy RTF subor je iny. Jedina
spolahliva cesta  je vyhodit 90% zbytocnych prikazov a zvysok vymenit za
prislusne texovske prikazy (pomocou napr. programu p. Bittoa) alebo
zadefinovat spravny Texovsky vyznam prikazom z RTF. Pri prikaze \par si
pracu usetrite. Prikazy \i a \b tiez asi nebude tazke nahradit pomocou \it
a \bf.

Zdravi

Anton Surda