Typograficka pravidla

Petr Kucera pkucera at bart.math.muni.cz
Thu Apr 24 06:52:08 CEST 1997

> Dobry den,
> vcera jsem se dozvedel, ze pry podle novych pravidel uz nema byt na
> konci radku zadne jednopismenne slovo, tedy ani a, i. Ten clovek, co
> mi to rikal, se odvolaval na 'Typograficky manual' nebo neco
> takoveho. Vite o tom nekdo neco vic?

	Ono je to v i pravidlech ceskeho pravopisu, a navic na konec radku
udajne nepatri vsechny ostatni jednoslabicne spojky a predlozky.

	S pozdravem Petr Kucera.

> P.S. Kdy asi tak vyjde Zpravodaj 1/97?
>
> 			Zdravi

> *            Martin Kucera,  sefredaktor Dechu draka             *
> *    tel.: 069 / 611 29 92         e-mail: drdech at mbox.vol.cz    *

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *