Nekolik dotazu

Petr Kucera pkucera at bart.math.muni.cz
Mon Apr 21 12:26:46 CEST 1997

> T\kern-.2ptakto.
> -- Libor

	To bych vedel take, ale nevim jestli jsem se spatne vyjadril.
Jestlize ano, tak se omlouvam. Ja jsem mel na mysli zmenit kerning treba v
cele vete bez toho, abych daval "\kern*pt" za kazdy znak.

	Dekuji za pochopeni.

		S pozdravem Petr Kucera.

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *