makra pro popisky

Michal Bulant bulik at bart.math.muni.cz
Mon Apr 21 11:51:23 CEST 1997

>>>>> "KHl22" == Karel Horak l 209 205 <HORAKK at math.cas.cz> writes:

    :: dovoluji si oznamit, ze jsem vyrobil makra usnadnujici sazeni
    :: popisek (textovych i matematickych) do METAFONTich obrazku.
    ::
    :: drive se tyto popisky musely delat rucne po vlozeni obrazku do
    :: textu a pri zmene (nebo jen zvetseni) obrazku se musely
    :: prepocitat rucne.
    ::
    :: nyni je mozno v METAFONTim zdrojaku primo psat TeXove prikazy a
    :: moje makra zajisti, aby to tak skutecne dopadlo.
    ::
    :: uploadnul jsem to na CTAN do graphics/mf2tex, nevim, kdy si to
    :: servery predeji, behem par dnu by to melo byt vsude.
    ::
    :: je prilozen i exampl.
    ::
    :: robert spalek
    KHl22: Az bude nekdy cas, rad se na to podivam. Ale vezte, ze
    KHl22: tvrzeni v 2. odstavci neni pravdive. Stejny problem uz pred
    KHl22: Vami resili jini, zejmena jisty Alan hoenig, jehoz postup
    KHl22: mi pripada nejelegantnejsi. Jeho makra najdete na CTANu pod
    KHl22: nazvem labtex.

    KHl22: Srdecne zdravi karel horak

Ano, labtex je (byl) na toto velmi vhodny,
ve chvili, kdy jiz existuje MetaPost, mi vsak pripada jako daleko vhodnejsi
varianta pro kresleni obrazku (i s popisy) on.

					Zdravi

						Michal Bulant

|     Michal Bulant, PhD student and system administrator           |
|     Masaryk University, Brno, Czech Republic                      |
|     Faculty of Science                                            |
|     Department of Algebra and Geometry                            |
|     Topics: Number Theory, TeX, Linux, *GNU*, Computer Algebra    |
|             Computations, ...                                     |
|     e-mail: bulant at math.muni.cz                                   |
|        WWW: http://www.fi.muni.cz/~bulik/                         |