Jak napsat A s krouzkem?

Jaroslav Snajdr snajdr5 at students.zcu.cz
Fri Apr 18 09:14:02 CEST 1997

    PP> Ahoj vsichni, Nedavno jsem nainstaloval novy emTeX/csTeX a pouzivam
    PP> z nej LaTeX2e.  V anglickem clanku potrebuji vysazet u danskeho
    PP> jmena velke A s krouzkem.

    PP> Objevi se mi nasledujici hlaseni:
    PP> ---------------------------------------------------------------------
    PP> ! LaTeX Error: Command \AA unavailable in encoding OT1.

Prikazy \AA a \aa byly od prosincove verze v OT1 zruseny a A s krouzkem se
pise \r A. Co se na tom autorum nelibilo a jak si predstavuji zpetnou
kompatibilitu, to nevim :-( Legracni je, ze prikaz \AA je pouzit i v
souboru clsguide.tex, ktery je soucasti distribuce LaTeXu, takze jeho
preklad skonci chybou :-)

-jns

--
Jaroslav Snajdr                                   http://home.zcu.cz/~snajdr5