Zmensit Picture

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Apr 14 18:12:11 CEST 1997

R. Blasko pise:
>\unitlength zmenit mi moc nepomoze, pretoze ja potrebujem
>zmensit aj popisy (su to popisy osi a tie su pisane
>pismom scriptsize resp. \tiny (velkostou)). Potom by neboli na
>prislusnom mieste...

Pokud jsou popisy umistovany pomoci napr.:

\put(120,50){\makebox(0,0)[tc]{popis}}  atp.

pak nevidim duvod, proc by nemely byt po zmenseni \unitlength
na prislusnem miste. Jediny problem je, ze se nezmensi velikost
pisma, ale to snad lze pri zmenseni o 10 procent tolerovat.
Navic, snazit se jeste zmensovat \tiny je asi nesmysl.

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938