aut. generovani

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Mon Apr 14 14:47:08 CEST 1997

>  Dobry den,
>  uz delsi dobu zapasim s aut. generovanim fontu pro 600 dpi. Pro
> 300 dpi mi vse funguje, dokonce i pro 600 dpi se mi dany font
> vygeneruje, ale pak se vola program gftopk, ktery mi skonci
> s chybovou hlaskou, protoze se nemuze vytvorit vystupni soubor.
> Problem je, ze se nevytvari vyst. soub. xxxxxxx.pk, ale
> xxxxxxx600.pk (coz je v Dosu problem).
>  Mohl by jste mi nekdo poradit?
>                           Predem dekuji
>                                        Jiri Vaculik

Pokud pouzivate MFJOB (podle Vasi poznamky o problemu v DOSu bych to
tak videl), pak zkontrolujte, jak mate nastaveny konfiguracni soubor
pro tiskarmu, zda tam je neco jako /pf:$EMTEXDIR:fonts\dpi at Rr\@f.pk a
/fm:laserjet nebo /fm:laserjetIV. Pokud to takto mate nastaveny, pak
by nemel byt problem.

Jiri Osoba.

Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Janackova 6, CZ  466 06 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862            E-mail: osoba at vyvoj.jablotron.cz