Zmena zpusobu psani \section

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Apr 14 13:16:56 CEST 1997

Jiri Rybicka pise:

>Mozna by slo i toto:
>
>\def\sekce#1{\section*{\underline{#1}}%
>             \addcontentsline{toc}{section}{#1}%
>             }
>
>a pak misto  \section*{\underline{nadpis}} napisete
>             \sekce{nadpis}
>
>Jiri Rybicka.

Pane kolego, toto ma jednu elementarni vadu na krase. Vyrazujete
tim uplne system cislovani sekci (pokud pan Zlamal nepotrebuje
sekce cislovat, pak souhlasim). Obecne je cesta predefinovani
Lamportovych maker samozrejme mozna, ale muselo by se do nich
sahnout ponekud hloubeji. Proto mi reseni, ktere jsem navrhoval,
prijde jednodussi.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938