METAPOST

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Tue Apr 22 09:26:46 CEST 1997

Zdravim

Vcera jsem experimentoval s PETAPOSTem, protoze jej chci pouzit pro
vytvareni diagramu do jedne sazby. Narazil jsem na 2 problemy:

1. Pouzivam PS fonty, samozrejme jsem chtel pouzit pocesteni z baliku
CsTeXu, METAPOST (zkracene MP) sice text zpracuje, ale dviPS pak
hlasi cosi jako ! error while unpacking; more bits than required
Pochopil jsem z toho spravne, ze font reprezentovany pomoci VF neumi?

2. V MP existuje ,,prostredi`` btex ... etex, ktere zpristupnuje
TeXovskou sazbu. Predpokladam, ze MP tam nejakym zposobem vola TeX.
Mate to nekdo rozchozeny pro emTeX/DOS?

Diky.

Jiri Osoba.
Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Janackova 6, CZ  466 06 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862            E-mail: osoba at vyvoj.jablotron.cz