Nekolik dotazu

Petr Kucera pkucera at bart.math.muni.cz
Mon Apr 21 07:00:37 CEST 1997

Preji vsem dobry den!

	Dnes mam hned nekolik dotazu.

	1) Chtel bych vedet, zda-li jde nejak zmenit lokalne meziznakovou
mezeru (mam ten dojem, ze se tomu rika 'kerning').

	2) Doma jsem byl bohuzel donuce instalovat TeX pod DOSem. Mel jsem
stare instalacky, kde byl jeste LaTeX209. (Muj pocitac byl pred instalaci
P100, 32MB RAM). Po prvni casti instalace mel tytez parametry, avsak pred
druhou casti instalace, tj. pred spustenim initexu, jsem byl nucen zmensit
operacni pamet na polovinu (tj. 16MB), protoze se vzdy pocitac 'kousl' a
nechtel pokracovat a vyhodil nejaka chybova hlaseni.

	3) Da se nejak prinutit \newcommand, resp. \def, aby se mu mohlo
predavat vice jak 9 parametru? (Asi tak 16 by stacilo.)

	Dekuji za jakoukoliv parcialni odpoved.

		S pozdravem Petr Kucera

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *