Obrazky PIC v LaTeXu

Jan Zalman zalman at fzu.cz
Thu Apr 17 09:12:46 CEST 1997

Vazeni texiste, prosim o radu:

Potrebuji umistit tri LaTeXovske obrazky 1.PIC, 2.PIC a 3.PIC
na jednu stranku. Z mne neznamych duvodu se cary \emlines
z 2.PIC a 3.PIC kresli do prvniho obrazku 1.PIC.
Popisy \caption i texty uvnitr obrazku (jedna se o grafy)
jsou tam kde maji byt. Mozna to souvisi s velikosti
PIC souboru..25 kB a vice. Pokud mezi prikazy \input{*.PIC}
nasilne prestrankuju \newpage, vsechny obrazky se vykresli normalne.

Pouzivam PC486, emtex, Latex2.09 z instalace CSTUG 94.
Jedna se o kamaradovu diplomku (diky mne ji pise v TeXu), takze
to docela specha.
                     Dekuji

                                 Jan Zalman
                                 zalman at fzu.cz