includegraphics

Vaclav OCELIK ocelik at linux1.saske.sk
Thu Apr 3 12:11:45 CEST 1997

> Zkousim do LaTeXoveho textu zaclenit obrazek v postscriptu pomoci
> package graphicx.

> Zdrojovy text je:
> \documentclass{article}
> \usepackage[dvips]{graphicx}
> \begin{document}
> \scalebox{0.5}{\includegraphics[ <keys> ]{test.eps}}
> \end{document}
>
> Vysledkem uvedeneho postupu je ale obrazek s puvodnimi
> rozmery.

Skusil som styri nasledujuce kombinacie v mojej novej instalacii
CSTeXu:

1.   \includegraphics{fig1a.eps}
2.    \includegraphics[scale=2]{fig1a.eps}
3.    \scalebox{0.5}{\includegraphics{fig1a.eps}}
4.    \scalebox{0.5}{\includegraphics[scale=2]{fig1a.eps}}

Vsetko fungovalo podla ocakavania. (1- zakladna velkost, 2-
zvacsene 2x, 3- polovicna velkost, 4-zakladna velkost)

Vo Vasom pripade by som chybu tipoval na nekorektny eps subor.
Co sa tyka prirucky pre pracu s eps subormi v LaTeX2e vrelo
doporucujem:
                 ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/info/epslatex.ps

Zdravi
Vaclav OCELIK
http://dmf1.iepsaske.sk/vitaj.htm