Renovace Latexu

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Sep 25 09:54:52 CEST 1996

On Wed, 25 Sep 1996, Ladislav Hlavaty wrote:

>  Vazeni,  mel bych k Vam prosbu.

Lednovou verzi jsem delal ja s pouzitim souboru Jiriho Zlatusky. Mam
vlastni zajem na funkcnosti LaTeXu, nebot jej pouzivam, ale na druhe
strane si nemohu dovolit rozbit svoji instalaci v dobe, kdy potrebuji
neco rychle vysadit. Problem je v tom, ze LaTeX se meni dvakrat rocne a
po kazde zmene se rada definic presune do jineho souboru, takze i v
ceskych .cfg se leccos musi prestehovat, aby to chodilo. Jsou dve
moznosti:

1. Doladit dc fonty tak, aby odpovidaly kvalitni ceske sazbe a zcela
opustit cs fonty -- tim odpadne rada problemu a modul pro ceske a
slovenske deleni snad bude pouzitelny vzdy

2. Dvakrat rocne delat novou ceskou/slovenskou verzi s cs fonty.

Pokud by moje prace byla nejak financne ohodnocena, zmenil bych priority
svych cinnosti, ale nemohu slibit zadne konkretni terminy. Kdyz totiz
nainstaluji novy LaTeX, kde mi nebude fungovat spravne vedle sebe
anglictina, cestina, nemcina, francouzstina, italstina, holandstina a
danstina (a kvuli nevhodne definici \DeclareTextSymbol v puvodnim LaTeXu
nechodi spravne francouzstina a danstina), nebudu moci pracovat, nebot
mam pouze jeden pocitac. Navic mohu vse otestovat v OS/2 a je vysoce
pravdepodobne, ze to bude pouzitelne i pro DOSovy CsTeX. Nejsem schopen
overit funkcnost v UNIXu, protoze zde zadny UNIXovy pocitac nemam.

Obvykle mam dovolenou pres vanoce, kterou travim pocestovanim LaTeXu,
pres leto nemam vzdy dostatek volneho casu.

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...