TeX po cinsku ?

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Tue Sep 10 17:44:05 CEST 1996

>Kdysi jsem nasel na CTAN fonty PMC = Poor Man Chinese, ale nikdy jsem to
>v praxi nezkousel. Pokud se Vam to podari, mohl by z toho byt zajimavy
>prispevek do Zpravodaje...

Ja jsem je kdysi zkousel. Mym cilem bylo nalezti znaky pro hexagramy knihy
promen. Nasel jsem pouze metriky a .pk bitmapy vznikle patrne konverzi
nejakeho jineho formaty. Ty .pk byly ponekud zubate, fontu tam bylo velmi
mnoho, ale nekolik malo melo zcela prazdne fontove tabulky a konecne,
profesor Kral, kteremu jsem predal fontove tabulky vsech fontu mi potom
tvrdil, ze tam vsechny potrebne znaky pro jmena hexagramu patrne nejsou.

Byl u toho take jakysi balik maker, prave pro LaTeX, ale ten jsem nestudobval.