error R6002

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Sep 9 12:41:49 CEST 1996

> Dvidrv po prikaze V AHOJ.DVI ohlasil:
>
> run-time error R6002
> - floating-point support not loaded
>
> *.DOC k dvidrv ani k emx mi nepomohli. Masina je normalna 386 bez
> koprocesora, DOS, cesta do EMTEX\BIN a EMX\BIN je nastavena. Na inej 386
> tiez bez koprocesora mi starsia verzia emTeXu v obdobnej kofiguracii beha.
> Mozete mi poradit, ako dalej?

Podle mych zkusenosti jde o to, ze nemate matematicky koprocesor a pouzivate
verzi DVISCR (DVIDOT, DVIHPLJ), ktera ho potrebuje. Moznosti jsou
(serazene podle slozitosti):

(a) pouzit DVISCR.EXE misto DVISCR7.EXE (t.j. opravit v.bat)
(b) pouzit RSX.EXE misto EMX.EXE (nemam vyzkouseno (v teto situaci))
(c) sehnat koprocesor
(d) upgrade na 486 nebo vice (ne 486SX !!!)
(e) upgrade na Linux  (:-)

                                                     Michal Kubecek