Dvouradkove nadpisy

Ondrej Vacha koala at informatics.muni.cz
Thu Sep 5 17:02:43 CEST 1996

> Tak, tak, ale jeste si napiste na zacatek nadpisu \noindent a na jeho konec=
> =20

Vubec me nenapada, proc by pri \parindent=0pt tam musel byt jeste
\noindent (pokud tam neni kvuli prepnuti do h-modu). A ten \break
na konci je tam snad take zbytecny, mel by tam byt \par, aby TeX
ty vsechny parametry akceptoval.

> \break, jinak ty radky nebudou tak uplne centrovany. Nejlepe nejak tak:
> \def\nadpis#1{\vbox{\def\\{\break}\parindent 0pt
> \noindent#1\break}\VrazDoObsahu{#1}}

Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group
Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
e-mail: koala at fi.muni.cz