Slozenka

Pavel Lisy pavel at tmapy.cz
Fri Sep 27 06:19:30 CEST 1996

Prosim, kam se mam obratit?
Pred casem jsem dostal slozenku pro zaplaceni prispevku na tento rok.
Nyni bych rad zaplatil, ale nemohu ji najit.

Diky

Pavel

PS. Mohl by se nekam na ftp vystavit zdrojak od sloozenky.
Docela by se mi nekdy hodil a nechce se mi to delat cele znovu.
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel at tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |