TeX po cinsku? Quod obscurum, pismena nejsou videt!

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Wed Sep 11 12:19:09 CEST 1996

>zvlastni, zrovna na to je:
>ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/fonts/iching/ (jak uz nazev napovida)
>
>arnost

Z tip dekuji. Okamzite jsem si ty fonty stahl. Je tam .mf zdrojak. Prohnal
jsem jej metafontem. Probehlo to dobre. Pak jsem si .pk prohledl PKEDITem.
Take v poradku. Jenomze:
V TeXovem dokumentu, kdyz ten font pouziji, se mi neukaze zadne pismeno.
Vynechaji se na ne dosti velka mista (je to pekne videt, kdyz treba vysazim
fontovou tabulku) ale jsou prazdna. Nechapu jak je to mozne.  Neporadite mi?

                Dekuji

                Vaclav Studeny