\varkappa

Petr Kucera pkucera at hunter.math.muni.cz
Thu Oct 31 09:23:32 CET 1996

Zdravim vsechny priznivce (La)TeXu!

> Vazeni TeXperti,
>
> Mam nainstalovany PlainTeX a LateX, ale ne AMSTeX a pritom chci do vzorcu
> napsat \varkappa, tj. takove to kappa co vypada jako male psaci H, pouziva
> se napriklad k oznaceni Newtonovy gravitacni konstanty.
>
> Stahl jsem si dokonce extra font cmam10 a cmbm10, kde \char123 zrejme
> pripomina hledane kappa, ale BOHUZEL NEFUNGUJE MI TO v MATEMATICKEM MODU.
>
> Poradte co delam spatne, pripadne jak se to da jinak vyresit.

> [...]
Neco takoveho, jako to dat treba do mboxu nefunguje?
Napr.:
\font\ams=msbm10
\def\kappa{\mbox{\ams\char123}}

	S pozdravem

			Petr Kucera

> v textovem modu kapa funguje: \kappa kT
>
> v matematickem nikoliv: $\kappa kT$
>
> Jsem z toho blazen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> \end

>             Email:      Jiri.Bajer at UPOL.CZ
>             WWW:        http://risc.upol.cz/~bajer
>             Fax:        ++42 68 5225246

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *