Siroky obrazek v dvousloupcove sazbe

Josef Feit jfeit at dior.ics.muni.cz
Wed Oct 30 18:45:14 CET 1996

ocelik at saske.sk (Vaclav OCELIK) writes:

>twocolumn.sty ma niekolko neprijemnych vlastnosti. Medzi ne patri aj
>fakt, ze nevie na jednej strane sucasne robit to co potrebujete.
>Ovela rozumnejsie je pouzit multicol.sty (najdete ho na CTAN) takto:

>\begin{multicols}{2}
>text sadzany v dvoch stlpcoch
>\end{multicols}
>tu vlozte Vas obrazok
>\begin{multicols}{2}
>opat text sadzany v dvoch stlpcoch
>\end{multicols}

K tomu jeste jeden dotaz:

pokud vim multicols neumi _jednosloupcove_ floats.

Nevi nekdo, zda existuje neco jako twocolumn.sty
fungujici jako multicols (dva sloupce staci; ale
s prepinanim jedno/dvousloucove sazby na strance,
balancovanim textu pri prepinani) a pritom aby
byly povoleny jedno- i dvousloupcove floats?

Za tip predem dekuji.

Josef Feit       jfeit at ics.muni.cz