[Q] FLI files

arnost arnost at uivt.cas.cz
Thu Oct 17 13:18:51 CEST 1996

 >	Ahoj, dostaly se mi pod ruku skripta matematiky ve formatu .dvi + je u
 >toho soubor .fli, coz jsem vytusil, ze je knihovna fontu. Chtel bych se zeptat
 >jak tuto knihovnu pouzit, aby bud MF vygeneroval vsechny fonty z ni. Nebo aby
 >prohlizec nerval, ze mu ty fonty chybi. Diky za odpoved.
 >--

.fli pouzivaji dviscr, dvihplj ,,, z distribuce emtexu.

pokud tedy mate emtex pak prohlizeci podstrcite parametr
/pl cesta_ke_knihovne (v novejsich verzich +font-lib:cesta_ke_knihovne)

pokud sjizdite unix, je potreba z .fli souboru nejprve vytahnout pk
pomoci fontlib.

ps. pokud se jedna o pultova scripta, pak je to knihovna s fonty v
rozliseni 600dpi

arnost