PS vystup

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Oct 17 08:50:08 CEST 1996

On Wed, 16 Oct 1996, arnost wrote:

> aha, tak to myslite bacomu, nebo paradissu. obe na
>
> ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/fonts/cm/ps-type1/
> (bakoma se zda popularnejsi)
> opravdu by to mohlo zlepsit vzhled v nizkych rozlisenich.
>
> btw nestalo by zato udelat neco podobneho pro cs-fonty?

Udelat Type1 pro cs-fonty povazuji za prioritni ukol pro csTeX.
Tento problem jsem asi pred pul rokem uvedl do diskusni skupiny vyboru
CSTUGu, bohuzel bez konkretniho vysledku.

Dozvedel jsem se, ze TUG (Americky) ty bakoma fonty nejak koupil od
Malysheva a navrhoval jsem, ze neco podobneho by mel udelat CSTUG.
Bohuzel, bojim se bojim. Mam pocit, ze soucasny predseda tento problem
nepovazuje za prioritni, anzto csfonty a cstex pravdepodobne vubec
nepouziva.

Petr Olsak